doa dan harapan

Ya Allah yang Maha Pemurah,

Aku hambamu yang lemah, mohon rahmatMu untuk memberikan ku kekuatan, kesabaran, ketabahan dalam menempuhi dugaanmu Ya Allah. Aku hambamu yg penuh dengan kekurangan memohon agar diberikan petunjuk untukku teruskan hidup ini dengan pimpinan suami yg paling ku cintai Syed Zaini...

Rabbiyassir wa la tu'assir, rabbi tammim bil khair. Mudahkan perjalanan hidup kami, murahkanlah rezeki kami ya Allah...

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..
Limpahkan lah kasihsayangMu ya Allah kepada kami, moga hubungan kasih syg suami isteri antara kami berkekalan hingga ke akhir hayat.

Amin ya Rabbal 'Alamin....

a walk to remember

DaisypathAnniversary Years Ticker

our lil munchkin~

Lilypie First Birthday tickers

Friday, January 7, 2011

bila semua org create new year entry...


... saya pun nk create jugak lah. kekekeke. ape aku nk ngarut ni. lama gila kot saya xpedulikan isi perut belog ni. mmgg break record lah, last entry bertarikh 30 may 2010 iaitu sebulan selepas saya berhijrah dari ofis lama ke ofis baru bersamaan 9 bulan. kalau mengandung, mmg dah beranak dah ni.
;)

tak terlambat lagi kalau saya nk wish happy new year to all of u. baru seminggu kita kat tahun dua ribu sebelas ni. sementara nk biasa, kena byk² type 2011, 2011, 2011. dah bape kali dok type memo/ surat tulis Januari 2010. haihh. 

to those yang ada azam baru, harap dapat capat sepenuhnya, yg renew azam last-last year, harap by end of this year sume dapat fulfill lah ye. as for me, azam tu bukan la azam sgt, cuma saya berharap dan berdoa agar saya boleh berubah ke arah yg lebih baik, dalam semua segi. sebagai isteri, anak & insyaallah soon to be a momma. and yes, i am pregnant. alhamdulillah. lama weh tunggu. rezeki pindah tempat keje baru. =)

harini dah 23 weeks 4 days. means, 16 weeks 3 days to go. kejap  sgt masa berlalu. barang-barang baby pun x cari sungguh² lagi. cari memain je. haha. lepas-lepas ni la kot. harap² next check up si kecik ni tunjuk gender dia, jadi mamabah dia syoq sket bershopping.

oh ye. 2010 kitorg dah terima ahli kuarga baru, Sharifah Sufina Putri Aljamalullail bt Syed Zairi Putra Aljamalullail.  Anak sulung adik kembar mrsyediz, merangkap anak sedara, cucu & baby girl sulung dalam family kitorg. Welcome to new world sufina.We love u very much!


:)



**to my beby, i love u more and more each day.


xoxo,

5 comments:

goblogbyfarah said...

hehe. akhirnya mengaku jugak..congrats awak, dekat2 je ngan fathiyah :)

mrs.syediz said...

;)
hehe. thanks farah. doakan saya selamat sume.
awak dah start cuti?

goblogbyfarah said...

saya belum start cuti, sebab tatau bila bersalin. kang cuti awal takut lambat bersalin cam rugi plak..hehe

susudalambotol said...

Adakah nama anak kau pun akan panjang begitu?

mrs.syediz said...

farah: xpe, relax² & jalan² dulu. lagi 2 hari kan? baby nk dok puas² dlm perut mama dia.

hidd: ha ah, hidd. ;P panjang kan? patutnya ikut nama aku je, seketul. hehe.