doa dan harapan

Ya Allah yang Maha Pemurah,

Aku hambamu yang lemah, mohon rahmatMu untuk memberikan ku kekuatan, kesabaran, ketabahan dalam menempuhi dugaanmu Ya Allah. Aku hambamu yg penuh dengan kekurangan memohon agar diberikan petunjuk untukku teruskan hidup ini dengan pimpinan suami yg paling ku cintai Syed Zaini...

Rabbiyassir wa la tu'assir, rabbi tammim bil khair. Mudahkan perjalanan hidup kami, murahkanlah rezeki kami ya Allah...

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..
Limpahkan lah kasihsayangMu ya Allah kepada kami, moga hubungan kasih syg suami isteri antara kami berkekalan hingga ke akhir hayat.

Amin ya Rabbal 'Alamin....

a walk to remember

DaisypathAnniversary Years Ticker

our lil munchkin~

Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 11, 2010

used PAPER to talk when lecturer is teaching

lamanya xupdate. fuuuuhhh (buang habuk2 kt blog)

sedikit update pasal saya, skarang bukan lagi warga spa. effective on 8th april sudah menjadi "Auditians" eh. betul ke. haha. tapi masih belum tau lagi dept mana, last 2 working days sibuk menyetelkan hal2 transfer ni.

td bukak facebook tgk si farahhusna nifan of *Used paper to talk when lecturer is teaching*

haha. memories.semua org camtu kah? saya dr sekolah rendah lagi camtu. masa dalam kelas 6A tu duduk 1 group 6 org. bila cikgu ngajar sebok nk bercakap jugak. at last kuarkan kertas then passing2 sambil texted kt situ. nk sms-ing masa tu maaflah. teknologi hp xsampai lagi.

berlanjutan masa secondary school dgn fadhila. tu bestfren forever saya. walaupun kkdg dia sgt sickening. kitorg form 1, kongsi jawapan exam kat paper kecikkk sgt, passing2. berkat usaha, form 2 dapat masuk kelas no1 sama2. most of all budak2 nerd skema bagai. masa form tu xdapat nk passing kertas masa exam. hahaha. form 3 buat lagi. tapi bukan jawapan exam la. dok besembang, gossip2 suma. at last, kantoi dgn cikgu. kena berdiri atas kusi! huuuu.

masa kolej, xyah cakap la. sume org kot buat camtu.

kalau utk saya, smpi skang pun. tgh kusus ke, tgh meeting dgn bos ke. hehehe.
dan terbukti. that is the best way to communicate without interrupting others!
kan?
:)


xoxo,

4 comments:

Fathiyah said...

saya pon cm tu jugak. hehehe. teringat zmn study dlu!

farah si monster said...

yeay! ada saya di situ! ahaa.. kalau link-kan ke blog saya lagi best.. hahah.;pp

eh, eh.. xsgka kakyong dok jd stalker kt wall along.. hahahaha ;DD

love u lahh!! <3

Monamie said...

hakhakhak..
yes i did! tadi masa miting :P aku dok pass kertas chit chat! heeee

goblogbyfarah said...

huda, saya suka buat camtu. especially bila mengumpat!hahaaa..