doa dan harapan

Ya Allah yang Maha Pemurah,

Aku hambamu yang lemah, mohon rahmatMu untuk memberikan ku kekuatan, kesabaran, ketabahan dalam menempuhi dugaanmu Ya Allah. Aku hambamu yg penuh dengan kekurangan memohon agar diberikan petunjuk untukku teruskan hidup ini dengan pimpinan suami yg paling ku cintai Syed Zaini...

Rabbiyassir wa la tu'assir, rabbi tammim bil khair. Mudahkan perjalanan hidup kami, murahkanlah rezeki kami ya Allah...

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..
Limpahkan lah kasihsayangMu ya Allah kepada kami, moga hubungan kasih syg suami isteri antara kami berkekalan hingga ke akhir hayat.

Amin ya Rabbal 'Alamin....

a walk to remember

DaisypathAnniversary Years Ticker

our lil munchkin~

Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 28, 2013

Setahun.

Mungkin bagi sesetengah org, apa yg terjadi xpayah nak ingt lagi.
Tapi bukan aku.
Mana mungkin kau dah kandung anak dalam perut 33 minggu,
pastu Allah ambil  balik.
Dan kau dah bertarung nyawa nk lahirkan seorang anak yg dah tak lagi bernyawa
Untuk aku, tak m ungkin aku nak melupakan.
Dari hari Hazimi takada, sampai hari aku melahirkan dia
Demi Allah xkan sekali-kali aku lupakan.
Every second terlipat kemas dalam ingatan aku.
Bukan pasal melebih-lebih, bukan pasal mengikut perasaan.
Tapi hati seorang mama.
Takkan ada yg paham, sampai kau sndr jadi mama.

Dah setahun berlalu, hari ni 21 Syawal hari aku melahirkan dia.
Nak kata aku kuat, tak.
Luaran je nmpk kental.
Hati aku xkental mana.
Sikit-sikit je kuat demi husband & Hussayni.

Alhamdulillah, cepat Allah bg penyembuh luka, penawar hati.
Aku pregnant 27 weeks now.
Mudah-mudahan baby ni sihat walafiat.
Aku nak sgt dia iras Hazimi.
Tapi, ye lah. Kuasa Allah.
Asalkan sihat, Alhamdulillah.
Doakan aku & baby dlm perut ni k.

AlFatihah to Syed Hazimi Putra AlJamalullail bin Syed Zaini.
Mama will always cherish & love u, syg.























xoxo,

2 comments:

Monamie said...

Take care huda.
Mona tau huda kuat. Insyaallah, jangan risau na.. jaga diri.

mrs.syediz said...

tq mona syg!